19
جمعه, آوریل
0 مطلب جدید

موضوعات برگزیده

Grid List

هرآنچه لازم است درباره بیلیارد بدانید.

سرگرمی

هرآنچه لازم است درباره بیلیارد بدانید.

خوب به رنگ ها نگاه کنید، نخستین چیز که باید درباره بلیارد بدانید این است که این بازی برخلاف بازی های توپی دیگر دارای توپ های زیادی است.

رکورد حل معمای روبیک متعلق به چه کسی است؟

سرگرمی

رکورد حل معمای روبیک متعلق به چه کسی است؟

لوکاس اتر 14 ساله در جریان مسابقاتی در مریلند آمریکا ، توانست با حل معمای مکعب 3x3روبیک در کمتر از پنج ثانیه ، رکورد جدیدی را در این زمینه رقم بزند. انجمن جهانی روبیک موفقیت این نوجوان را در وبسایت خود تایید کرد.

آموزش دومینو

سرگرمی

آموزش دومینو

دومینو بازی‌ای است که با مهره‌های مستطیل شکل دومینو بازی می‌شود. در این مقاله شما را با قوانین و انواع متفاوت این بازی آشنا می سازیم.

تصاویری از زیباترین جزیره جهان

جزیره ی ماوی بخشی از ایالت هاوایی را تشکیل می دهد و بزرگترین جزیره از 4 جزیره ی تشکیل دهنده ی منطقه ی ماوی می باشد. در سال 2010 این جزیره جمعیتی حدود 145 هزار نفر داشت و بعد از اوهایو و هاوایی، سومین جزیره ی پرجمعیت هاوایی بوده است.

اخد ویزا برای کدام کشورها سخت است؟

توصیه می کنیم اگه قصد سفر به این ۹ کشور را دارید حتما صبور و شکیبا باشید و اگه دیدید برای گرفتن ویزا زیر پاهایتان علف سبز شد اصلا تعجب نکنید! سفر برای گشت و گذار می تواند برای همه ما خوشایند و جالب باشد. سفر به مکان های تفریحی، تاریخی، مخصوصا سفر به خارج کشور. اما سفرهای خارجی به همین آسانی نیست. اولین و مهمترین اقدام گرفتن ویزا است.

معروف ترین و جالب ترین چشمه های آبگرم دنیا

آبفشان‌ها و چشمه‌های آب گرم پدیده‌هایی طبیعی بوده که ناشی از گرم شدن آب‌های عمقی زمین توسط نیروی گرمایی آن می‌باشند. این آب‌های گرم به سطح زمین راه یافته و به صورت چشمه‌ها یا حوضچه‌هایی دیده می‌شوند. البته در مورد آبفشانها باید گفت که آب زیرزمینی باید به میزان قابل توجهی داغ شده باشد تا بتواند راه خود را به سطح زمین هموار نماید.

جاذبه های تاریخی ونیز

 ایتالیا کشور زیبایی است و ونیز یکی از رمانتیک ترین شهرهای این کشور و جهان است. ونیز مرکز منطقه وِنِتو و یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری ایتالیا و بزرگ ترین شهر بدون خودروی جهان به شمار می رود. در این شهر هیچ اثری از دود و ترافیک اتومبیل ها و کامیون نیست و تنها وسیله نقلیه آن، قایق است. حتی پلیس و آتش نشانی هم با قایق موتوری در سطح شهر حرکت می کنند.

عکاسان طبیعت به دنبال ثبت لحظات مختلف از آتشفشان اکوادور

فوران آتشفشان تونگوراهوآ در اکوادور هم چنان ادامه دارد و بسیاری از عکاسان طبیعت را به این منطقه کشانده است.

پلهای معروف و محبوب جهان

اين پل‌ها هر كدام لقبي دارند: بزرگ‌ترين، طولاني‌ترين، شلوغ‌ترين و... همه اين پل‌ها يك ويژگي مشترك دارند؛اين پل‌ها شگفتي‌هاي مهندسي و معماري هستند و در واقع شكل گرفتن هر كدام آن‌ها نشانگر قدرت و توانايي انسان است و البته تمام اين پل‌ها هم جاذبه‌هاي گردشگري و قطب‌هاي جذب توريست هستند.

منظره ای رویایی از کوهستان های چین

در بخش شمالی کوهستان‌های تیان شان در چین دره‌ مشهوری و رودخانه‌ای وجود دارد که نظر عکاسان طبیعت را به خودش جلب می‌کند.

جاده های شگفت‌انگیز و زیبای دنیا

چیزهای بسیار کمی در دنیا هستند که می توانند لذتی بیش از رانندگی در جاده های شگفت انگیز را برای انسان به ارمغان بیاورند. جهان ما جاده های زیادی دارد که می توان در آنها سفر کرد اما چند جاده در میان آنها شاید شگفت انگیزتر از بقیه باشند.

پارک جنگلی گیسوم يکي از نقاط ديدني استان گيلان

یکي از نقاط ديدني استان گيلان و شهرستان تالش پارک جنگلي گيسوم است. مسيري زيبا و ديدني درختان سر به فلک کشيده آن تونلي جنگلي را ايجاد کرده است که دل هر بيننده‌اي را با خود مي‌برد. 

جدیدترین آثار معماری ثبت شده در فهرست ۲۰۱۵ یونسکو

سی‌ونهمین نشست کمیته میراث جهانی یونسکو در مرکز کنفرانس‌های بین‌المللی شهر بُن آلمان با ثبت ۲۴ اثر در فهرست میراث جهانی و معرفی استانبول به عنوان میزبان دوره آتی این اجلاس در سال ۲۰۱۶ به پایان رسید

چرا باید مشترک ما شوید.

magazine

ویژه ها

Advertisement