19
جمعه, آوریل
0 مطلب جدید

توصیه های سلامتی

دلیل ابتلا به اوتیسم مشخص شد.

دلیل ابتلا به اوتیسم مشخص شد.

دانشمندان یک جهش ژنی در گروهی از افراد مبتلا به اوتیسم را شناسایی کردند که می‌تواند مانع از توسعه ارتباطات مغزی شده و فعالیت مغز را کند نماید. این کشفی است که می‌تواند به ایجاد داروهای جدید برای درمان اوتیسم در نطفه منجر شود.

آفتاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

آفتاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

امروزه مشکل اصلی مبتلایان به کمبود ویتامین D کار کردن در فضای بسته در طول روز و محرومیت از تابش آفتاب است در حالی که بخش اعظم ویتامین D از طریق جذب اشعه خورشید تامین می شود. بسیاری از افراد بر این باورند که از طریق تغذیه سالم می توان ویتامین D مورد نیاز بدن را تامین کرد. اما این تصوری باطل است. مواد غذایی که حاوی ویتامین D کافی هستند بسیار نادرند. به عبارت دیگر فقط با خوردن هر روزه ماهی های چرب می توان حداقل ویتامین D مورد نیاز را دریافت کرد. در غیر این صورت تامین این ویتامین ضروری از طریق تغذیه امکان پذیر نیست.

تغییرات آب و هوایی بر بدن تاثیر می گذارد.

تغییرات آب و هوایی بر بدن تاثیر می گذارد.

بسیاری از افراد نگران نوسانات آب ‌و هوایی و تاثیرات آن بر بدن هستند. پزشکان معتقدند بدن برای مقابله با این نوسانات به طور خودکار واکنش نشان می‌دهد و سعی می‌کند خود را با شرایط تطبیق دهد .برای مثال بدن هنگام افزایش شدید دما از طریق جریان خون در سطح پوست سعی در ایجاد تعادل حرارتی بدن و کاهش فشار خون می‌کند. این امر در افراد سالم کوچکترین مشکلی ایجاد نمی‌کند اما افرادی که فشار خون پایین دارند ممکن است در پی تغییرات ناگهانی آب‌وهوایی دچار سرگیجه شوند.

چرا باید مشترک ما شوید.

magazine

ویژه ها

Advertisement