16
سه شنبه, آوریل
0 مطلب جدید

زیبایی

درختان را نگاه کنید تا آرامش بگیرید.

درختان را نگاه کنید تا آرامش بگیرید.

اگر دچار استرس هستید روشی ساده برای کاهش آن وجود دارد؛ شما با نگاه کردن به درختان حتی در مکان‌های شهری قادرید استرس خود را کاهش دهید. بر اساس نتایج تحقیقات جدید قدم زدن در بین درختان حتی در محیط‌های شهری تاثیر بسزایی در کاهش استرس دارد

آیا مانیکور و پدیکور بی ضرر هستند؟

آیا مانیکور و پدیکور بی ضرر هستند؟

یکی از رایج‌ترین اقداماتی که در آرایشگاه‌ها روی ناخن‌های دست و پا صورت می‌گیرد، مانیکور و پدیکور کردن است.اما ضربه به کوتیکول ناخن و کندن آن باعث ایجاد زگیل‌های ویروسی اطراف ناخن می‌شود. اگر شما هم جزو کسانی هستید که تمایل زیادی به انجام مانیکور و پدیکور ناخن‌ها دارید، پیشنهاد می‌شود صحبت‌های دکتر فریده مهتی‌پور، جراح و متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران را بخوانید.

شکلات های شیری و تلخ چه خواصی دارند؟

شکلات های شیری و تلخ چه خواصی دارند؟

محققان با استفاده از افزودنی‌های جدید موفق شدند تا خواص شکلات‌های شیری و شکلات‌های تلخ را با یکدیگر برابر کنند .اکثر افراد به دلیل طعم تلخ شکلات‌های تیره یا تلخ به مصرف شکلات‌های شیری تمایل دارند. اما از طرفی خواص آنتی اکسیدانی شکلات‌های تیره و تلخ آن را به گزینه مناسب‌تری برای حفظ سلامتی تبدیل کرده است. بنابراین افراد همیشه بین انتخاب یک طعم خوب و یک گزینه سالم دچار تردید می‌شوند.

چرا باید مشترک ما شوید.

magazine

ویژه ها

Advertisement