29
جمعه, مارس

موضوعات برگزیده

معرفی نرم افزار هوشمند Painter mobile

هنر

معرفی نرم افزار هوشمند Painter mobile

نقاشی، یکی از لذت های هنری است که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. اما در عصر فناوری، کاربران با استفاده از اسمارت فون هایشان می توانند دیجیتالی و هوشمند نقاشی کنند. Painter Mobile برنامه ای از سوی Corel برای اسمارت فون ها است که مجموعه ای از ابزارهای بسیار حرفه ای برای نقاشی دیجیتال را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

آیا سلفی بگیران افراد تنهایی هستند؟

هنر

آیا سلفی بگیران افراد تنهایی هستند؟

تا به حال اصطلاح ملکه سلفی به گوشتان خورده است؟ فکر می کنید این لقب به چه کسی داده می شود؟ احتمالاً درست حدس زده اید ملکه سلفی شخصی است که صفحه ­اش در اینستاگرام پر شده از عکس های سلفی. سؤال اینجاست که چه چیزی موجب گرایش افراد به سلفی ها می شود؟ سلفی دوستان چه ویژگی شخصیتی دارند که آنها را متمایز از دیگران می کند؟

ترسیم یک نقشه زیبا از کهکشان راه شیری

هنر

ترسیم یک نقشه زیبا از کهکشان راه شیری

ستاره شناسان با به تصویر کشیدن عنصر هیدروژن و زیبایی‌های آن، یک تصویر ازکهکشان راه شیری ایجاد کرده‌اند. دانشمندان برای اولین‌بار یک نقشه عظیم از هیدروژن موجود در کهکشان راه شیری را تهیه کرده و با کمک آن توانسته‌اند به اطلاعات جدیدی در خصوص فضاهای بین ستاره‌ای دست یابند.

فیلم تتریس ساخته می شود.

هنر

فیلم تتریس ساخته می شود .

بیشتر افراد با بازی پرطرفدار تتریس یا همان خانه‌سازی آشنا هستند. حالا خبر ساخت فیلم این بازی، طرفداران این بازی را خوشحال خواهد کرد. چند سال پیش خبر ساخت فیلم تتریس بحث‌های مختلفی به راه انداخت. حالا مجدداً خبری در مورد ساخت فیلم این بازی منتشر شده است. طبق این اخبار، اولین قسمت از فیلم سه‌گانه تتریس قرار است طی سال آینده فیلم‌برداری شود.

موزه لیسبون برگرفته از معماری و فناوری است.

هنر

موزه لیسبون برگرفته از معماری و فناوری است.

موزه هنر، معماری و فناوری (MAAT) در لیسبون افتتاح شد. این ساختمان دارای سقف مواج از کاشی‌های سرامیکی بازتاب دهنده نور اقیانوس با نقاط رنگارنگ است که بین آب و شهر ارتباط ایجاد می‌کند. این کاشی‌های سرامیکی بازتاب هنر سنتی این منطقه بوده و موزه دارای فضای عمومی است و بازدیدکنندگان می‌توانند به راحتی در آن قدم زده و ساختار آن را مشاهده کنند.

جشنواره رنگ در کشور 72 ملت

هنر

جشنواره رنگ در کشور 72 ملت

هندی‌ها در برپایی مراسم و جشن‌های مختلف سرآمد هستند. کشور 72 ملت است، به تناسب هر قوم و مذهب، هر سال مراسم خاصی را به خود می‌بیند. یکی از مهم ترین جشن ها که متعلق به هندوهاست، دیوالی نام دارد. این رویداد که در واقع پیش درآمد سال نوست، تقریبا در سراسر هند برگزار می شود و به مدت پنج روز طول می کشد.

چرا باید مشترک ما شوید.

magazine

ویژه ها