20
شنبه, آوریل
0 مطلب جدید

تیم ملی کراکت افغانستان هلند را در رقابت های بین قاره ای شکست داد.

والیبال

تیم ملی کراکت افغانستان با شکست دادن هلند در رقابت های بین قاره ای به صدر جدول رده بندی این مسابقات ایستاد.

به نقل از حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، ملی پوشان کراکت افغانستان با تفاوت یک ایننگ و ۳۶ دوش هلند را از پیش رو برداشتند و گامی بلندی به سوی قهرمانی برداشتند.

بدین ترتیب تیم ملی کراکت افغانستان با این پیروزی بیست امتیاز این دیدار را به دست آورد و جواز حضور در بازی‎های یک روزه بین‎المللی را با تیم‎های درجه یک کرکت نیز به دست آورد.

تیم ملی کراکت افغانستان با اقتدار کامل در چهارمین دیدارش در رقابت ‎های جام بین قاره ای هلند را شکست داد و صدر جدول تیم‎های حاضر دراین جام را به دست آورد.

در دیدار و دربخش اول نخست بازی را هلند شروع کرد و از دست دادن تمامی بازیکنانش ۱۷۷ دوش انجام داد، اما در مقابل تیم ملی کرکت افغانستان در بخش اول این دیدار با از دست دادن تمامی بازیکنانش ۳۱۲ دوش انجام داد که ملی پوشان افغانستان با تفاوت ۱۹۵ دوش از هلند پیشی گرفتند.

در این بازی حشمت الله شهیدی ۸۳ دوش ،رحمت شاه ۵۱ دوش و ناصر جمال ۴۳ دوش برای افغانستان انجام دادند.

تیم ملی کراکت هلند در بخش دوم بازهم بازی را شروع کرد و با ازدست دادن تمامی بازیکنانش ۱۵۹ دوش کرد، اما ملی پوشان کراکت افغانستان توانستند با تفاوت ۳۶ دوش به برتری در برابرهلند دست یابند و برندۀ این دیدار چهار روزه بین المللی شدند.

دراین بازی ظاهرخان پکتین ۴ بازیکن، دولت ځدران ۳ بازیکن ، میرویس اشرف ۱ و محمد نبی عیسی خیل نیز یک بازیکن هلند را از مسابقه خارج ساختند.

طلوع نوشت: بدین ترتیب تیم ملی کراکت افغانستان با این پیروزی در برابرهلند ۲۰ امتیاز این دیدار را به دست آورد و صدرنشین این مسابقات شد.

تیم ملی کراکت افغانستان در ادامۀ این جام دو دیدار دیگر برابر ایرلند و امارات برگذارخواهند کرد.

چرا باید مشترک ما شوید.

magazine

ویژه ها

Advertisement