27
شنبه, آوریل
0 مطلب جدید

44 راز فوتبال عالی بازی کردن

44 راز فوتبال عالی بازی کردن

سرگرمی
«میرساد هاسیچ» یکی از نویسندگانی‌است که درباره ورزش کتاب‌های زیادی به رشته تحریر درآورده است. «44 راز برای فوتبال عالی بازی کردن» از جدیدترین آثار اوست که با استقبال خوبی از سوی ورزش‌دوستان مواجه شده است.

عصر ایران- با نزدیک شدن به پایان سال 2013 در پاره ای کشورها درباره عرصه های مختلف بررسی ها و مقایسه هایی صورت می پذیرد. یکی از این زمینه ها " کتاب های پر فروش فوتبال" است. چندان که از کتاب " 44 راز برای فوتبال عالی بازی کردن" به عنوان یکی از پرفروش ها یاد می شود.

نویسنده این کتاب «میرساد هاسیچ» است که نه تنها درباره فوتبال که درمورد دیگر ورزش ها و بازی ها کتاب‌های زیادی نوشته است. «44 راز برای فوتبال عالی بازی کردن» تازه ترین اثر اوست که با استقبال بسیار رو به رو شده است.

ایبنا- خبرگزاری کتاب ایران- که این خبر را منتشر کرده آورده است:
 
«میرساد هاسیچ» کوشیده  به نکاتی بسیار دور از ذهن افراد عادی اشاره کند و آن‌ها را بهترین عامل برای رسیدن به جایگاهی واقعی در فوتبال حرفه‌ای دانسته است.

بازتاب نظریات خوانندگان نسبت به آنچه نویسنده در این کتاب،مطرح کرده‌ نشان می دهد    خوانندگان در پیام‌های خود برای نویسنده از این کتاب به عنوان بهترین ابراز برای رسیدن به درک بیشتر یاد کرده‌اند و بسیاری از آنان یادآور شده‌اند   ما با خواندن این کتاب به مدارج بالاتر فکری دست یافته‌ایم و به دوستان خود توصیه کرده‌ایم برای راهیابی به دنیای فوتبال حرفه‌ای  این کتاب را بخوانند و به نکته های آن کاملاً توجه کنند.

کتاب 44 راز برای فوتبال عالی بازی کردن، شامل 44 نکته برای فوتبالیست‌هایی است که در هر رده سنی این ورزش پر طرفدار جهان و یا بهتر بگوییم، این پدیده یکصد سال اخیر را دنبال می‌کنند.
نویسنده در نخستین راهکار خود برای رسیدن به موفقیت‌ یادآور شده‌است که برای رسیدن به قله افتخار هیچ چیز بهتر از آرامش و ساده‌نگری نیست و هرچه با آرامش بیشتری راهی میدان شوی و به کارآیی و قدرت خود بیشتر اعتماد داشته باشی، در میدان بهتر عمل کرده و با اعتماد به نفس بیشتری دقایق بازی را پشت سر خواهی گذارد. وی می‌گوید: از  نکاتی که باید به آن اشاره کنم، این‌که همیشه سرعت توپ بیشتر از شماست و حتی قهرمان مدال طلای دو یکصد متر المپیک هم نمی‌تواند به سرعت آن برسد، بنابراین بازیکنانی در میدان موفق عمل می‌کنند، که خود را با شرایط وفق داده و به داشته‌های خود با اعتماد به‌نفس بالا بنگرند و اگر در رقابتهای بزرگ باشگاهی به بازیکنانی خاص توجه کنید، اختلاف قدرت روحی و تکنیکی آنان را با دیگران در همین مسائل  خواهید دید.


نویسنده در ادامه این مطلب آورده‌است که بازیکنان بزرگ قدر لحظات بازی را به‌خوبی دانسته و می‌دانند که با هر توپ چه باید کرد و آنان به‌خوبی می‌دانند که از دست دادن یک فرصت، در نهایت باعث دوری آنان از رسیدن به افتخاری بزرگ شود و شما این شرایط را در میان بزرگترین بازیکنان روی زمین همانند «لیونل مسی» و «کریستین رونالدو» مشاهده می‌کنیم و می‌بینند که آنان در نخستین تماس توپ با پاهایشان آنرا به بهترین نوع ممکن به حرکت در آورده و یا به کسانی پاس می‌دهند که در بهترین موقعیت در زمین ‌باشند و بهترین راهکارها برای  بازیکنان حرفه‌ای این‌است که توپ را در زمین خودی بیشتر از دوبار به حرکت در نیاورده و سعی کنند، آنرا در نخستین فرصت از منطقه یک سوم دفاعی تیم خودی دور کنند.

چرا باید مشترک ما شوید.

magazine

ویژه ها

Advertisement