26
جمعه, آوریل
0 مطلب جدید

تناسب اندام

چگونه اشتهای صبحانه خوردن را در خود ایجاد کنیم؟

چگونه اشتهای صبحانه خوردن را در خود ایجاد کنیم؟

به هزار و یک دلیل بهتر است صبحانه بخوریم، اما به یک دلیل خیلی مشخص، نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم! دلیل ما این است: وقتی از خواب بیدار می‌شویم اشتها نداریم. اصلاً اول صبح دهان ما مزه‌ی تلخی می‌دهد؛ چه‌طور می‌توانیم به یک صبحانه کامل فکر کنیم؟ البته تابستان‌ها وضعیت فرق می‌کند. دیر بیدار می‌شویم و فرصت داریم مدت‌ها چرت بزنیم تا کم‌کم اشتهایمان باز شود. ما چنین آدم‌هایی هستیم! نگو که تابستان آن‌قدرها مهم نیست و نگو که اتفاقاً در فصل مدرسه باید حتماً صبحانه بخوریم.

خطرات استفاده مداوم از موبایل جبران ناپذیر است

خطرات استفاده مداوم از موبایل جبران ناپذیر است

بنابر آخرین دستاوردها و تحقیقات دانشمندان، تمام امواج صوتی (چه قابل شنود و چه خارج از محدوده شنیداری) بر انسان و هر موجود زنده دیگری تاثیرات اختلالی و گاهی تخریبی دارد که گاهی مواردی از نتایج این تحقیقات نیز منتشر می‌شود؛ ازجمله ثابت شده است اگر یک تخم‌مرغ را بین دو دستگاه موبایل روشن به‌فاصله ده سانتی‌متر قرار دهیم، پس از یک‌ساعت تخم‌مرغ پخته خواهد شد.

اشعه موبایل در دوران بارداری عوارض جبران ناپذیری دارد.

اشعه موبایل در دوران بارداری عوارض جبران ناپذیری دارد.

اشعه موبایل در بارداری، اثرات بدی روی جنین در حال رشد می‌گذارد. حساس‌ترین زمان برای ابتلای جنین به مشكلات و بیماری‌ها، از ابتدای حاملگی تا حدود 15 هفته پس از بارداری می‌‌باشد. اگر جنین طی این مدت در معرض اشعه قرار بگیرد دچار نقایص هنگام تولد و عقب‌ماندگی ذهنی می‌شود، كاهش رشد و آسیب‌های شدید مغزی جنین از عوارض تماس هستیم با اشعه ایكس در این مدت زمان از بارداری است.

چرا باید مشترک ما شوید.

magazine

ویژه ها

Advertisement