29
دوشنبه, آوریل

فیلم تتریس ساخته می شود .

فیلم تتریس ساخته می شود.

هنر

بیشتر افراد با بازی پرطرفدار تتریس یا همان خانه‌سازی آشنا هستند. حالا خبر ساخت فیلم این بازی، طرفداران این بازی را خوشحال خواهد کرد. چند سال پیش خبر ساخت فیلم تتریس بحث‌های مختلفی به راه انداخت. حالا مجدداً خبری در مورد ساخت فیلم این بازی منتشر شده است. طبق این اخبار، اولین قسمت از فیلم سه‌گانه تتریس قرار است طی سال آینده فیلم‌برداری شود.

مدیر رسانه چینی به نام برونو وو و لری کاسانووف، تهیه کننده، اعلام کرده‌اند قصد دارند تولید یک فیلم ۸۰ میلیون دلاری را که بر مبنای بازی تتریس ساخته خواهد شد، طی سال آینده آغاز کنند. احتمالاً فیلم‌برداری این فیلم در چین صورت خواهد گرفت. این فیلم که به عنوان یک فیلم مهیج علمی تخیلی و حماسی توصیف شده، با همکاری استودیوهایی در چین و آمریکا ساخته خواهد شد و عوامل فیلم از هر دو کشور انتخاب خواهند شد.

در حال حاضر، اطلاعات بیشتری در مورد طرح داستان این فیلم در دست نیست؛ اما فیلم تتریس اولین پروژه استودیو ترش‌هولد گلوبال که به تازگی تأسیس شده، خواهد بود. این استودیو یک سرمایه‌گذاری مشترک است که توسط کاسانووف و وو راه‌اندازی شده و قرار است پروژه‌های فیلم را برای سراسر جهان بسازد و بودجه ساخت آن‌ها را تأمین کند.

کاسانووف این فیلم را یک فیلم طولانی علمی تخیلی خواند و اظهار داشت این فیلم اولین قسمت از فیلم سه‌گانه تتریس خواهد بود.

وی افزود: «این فیلم طولانی است؛ زیرا داستانی که می‌خواهیم بگوییم، طولانی است. ما فیلم را به دو قسمت تقسیم نمی‌کنیم که کار را سخت کنیم. ما سه قسمت از این فیلم تولید خواهیم کرد؛ زیرا داستان طولانی است».

اعلام این خبر نشان می‌دهد که استودیو ترش‌هولد بودجه و داستان فیلم را تأمین کرده است و حالا به دنبال یک شرکت توزیع‌کننده می‌گردد. طبق اخبار، تهیه‌کننده جلوه‌های ویژه فیلم‌های ددپول و هانگر گیمز، دین اسمیت، سرپرستی جلوه‌های ویژه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. این موضوع نشان می‌دهد که میزان زیادی جلوه‌های ویژه در این فیلم استفاده خواهد شد.

کاسانووف در این رابطه گفت: «قرار نیست بلو‌ک‌هایی که پا دارند، در فیلم بچرخند؛ اما این که مردم فکر می‌کنند این گونه خواهد بود، جالب است. این امر باعث می‌شود انتظار مردم از این فیلم بالا نباشد»

چرا باید مشترک ما شوید.

magazine

ویژه ها